Fara Fauzana tak kesah bermadu??

Berita panas... Fara fauzana nak bermadu?? Biar betul... Tak ramai yang suke bermadu kerana tak suke berkongsi kasih dengan orang laen.. Kalau aku pon taknak!! Tapi Fara Fauzana laen.. Die sanggup bermadu asalkan bakal madunye tue setuju dan tak kesah.. Bagi aku Fara bukan terdesak tapi kalau dari segi positif die jenis seorang yang tak kesah dan menerima takdir jika jodohnya maybe suami orang.. Ini ayat yang Fara bagitau wartawan..


“Benar, saya tidak kisah untuk hidup berpoligami. Tetapi dengan syarat, isteri lelaki itu yang perlu datang untuk pinang saya.
“Perkara itu menjadikan perkahwinan saya nanti tiada masalah kerana tidak ada unsur-unsur mahu berselindung,” katanya kepada mStar Online ketika ditemui pada pelancaran program-program baru slot 9X TV9 di Marche, The Curve, di sini, pada Khamis.

Manisnye FF bertudung... 

Note : Bagusnye bermadu jika rela TAPI kalau tak rela........... (dpat payung emas jugak ker??) ^_^

No comments:

Click Me!

Hak Cipta Terpelihara Oleh Azwany Razak ^_^ 2009-2013