Aku dapat masuk UBM?? Biar betol??

Minggu nie aku dh msuk minggu orientasi UBM. Wah! Semangat gak lar.. Minggu pertama jerk dh kene wat assignment. Tapi xpe.. Semangat masuk UBM nie punye pasal aku abishkan jugak assignment nie. Hehe.. Meh aku tunjuk skit assignment aku dan serba sikit tentang UBM..

Nie lar universiti alam maya aku. classnyer bebile pon okie. Janji ade blog.
Konfem korang bley join punye.






Nie plak surat tawaran aku. Excited tau! (klik utk besarkan)

Okie balik kepada yang asal.. aku memang x penah dpat tawaran dari memane then aku dpat msuk IPTM. (ko hado??) hahahaha... Nie detail assignment aku :

Letakkan banner UBM dalam entry anda :

---> Sudah... setel!

Nama anda dan Nama Blog anda :

------> Nama : Azwany Razak

------> Nama blog : azwanyrazak (same ngan nama aku.. sebab? suke ati aku la blog aku punye.. hikhikhik)

Sejak bila mula berblog :

----> Tahun 2009 (dah lame tp bru tahun nie aktif)

Apa pandangan anda mengenai dunia blog darsawarsa kini:

Dunia blog nie memang besh! Blog nie pon satu laman sosial yang sehat cam facebook and twitter.. myspace?? ketinggalan zaman.. hahaha.. (jahat mulut aku nok!) Lagi satu, blog nie juga boleh menambah pendapatan kite contoh cam blogshop or taruk iklan seperti nuffnang, heartbeat, adverlert <-- (En EmanTheHalia bru gtau tadik) and byk lagik ads.. Sume tue bley buat duit tau. Senang citer blog nie memang banyak lar kegunaan dan salah satu tempat untuk kite mengeratkan silaturrahim dan ada juga untuk mempopularkan diri (cam aku.. hahaha) So, dipendekkan blog nie adalah satu laman sosial juga!

Pandangan anda mengenai IPTM (institut pengajian tinggi maya) pertama ini:

Okie.. Pandangan aku tentang IPTM nie... Sangat bagus!! Kerana melahirkan student-student yang hebat berblog. hahahaha... Boleh mengeratkan lagi hubungan antara sesame makhluk yang baru nak belajar blog atau yang dah terer berblog.. Aku harap IPTM nie dapat diteruskan sampai bile-bile dan aku yakin ramai akan menyokong IPTM nie sebab tak semua orang dapat masuk 'U' (termasuk aku) Merasa gak kan msuk 'U' nie.. hahaha...

Hahahaha... itulah assignment aku yang x seberapa sangat tue.. Janji korang paham ape yang aku cube sampaikan dah ler. Siap jugak akhirnye.. Sekian!


Nie la rupenye sijil penyertaan minggu orientasi UBM! Hebat x??



p/s : Sile jangan reject assignment saya.. hehehe.. Mekacih!

xoxo
azwanyrazak

25 comments:

UBM said...

wah thx join ye hehe ade surat jugak!

Diyanieee said...

jom jadi classmate??


join luck draw.. menang hand made cokelat http://miszydian.blogspot.com/2011/04/dayana-az-dan-miszy-dian-buat-lucky.html

nizam said...

singgah dari UBM.... jenguk2 blog nizam yer... hehehe... :P

CikTomyam said...

salam singgah student UBM gak..amek kos apa? wakakkaa...

xazryx said...

aku tak dapat sijil pon .wah !

Anonymous said...

wahhh best. hope terpilih :)

@taufiqhelios said...

prof datang tanda asgment :)

Encik Amman said...

azwany.

masuk dekat Dashboard> Edit Profile n change ur homepage URL

sebab once i clicked ur name at my comment.
dia keluar

http://azwanyrazak.blogpsot.com/
(dekat profile u)

dan bukannya

http://azwanyrazak.blogspot.com/

...mase tekan tu dia keluar website bible. errkk..

just reminding :)

MissNadh said...

tahniah kamu dapat no 2 terbaik..huhu

Anonymous said...

tahniah menang number 2.
heheheh
siap ade sijil penyertaan ek..
cayalah
nak follow lah blog ni
hehehehe

aCap
ke blogku

Otak said...

singgah dari UBM :)
cograts for your achievement in our 1st assignment..hihi..2nd place tu.. =)

Silent Thinker said...

creative ya kamu

hana said...

huhu..
apsal saye x dpt pun sijil penyertaan tu??
hehe
btw..congrats ..

NurWahidah Abdullah said...

congratz dpt tempat kdua..:)

Oppa Kudin Nz said...

wah,tahniah buat anda :D

Kicap Manis Media said...

Hebad weyh!!! hahahaha. nice2.....

enyheartsdiamond said...

great entry! siap2 sijil2 dan surat tawaran lagi ya :))

me likey!

Orang Kampung said...

pehh..
dpt sijil pnyertaan lgi..
terbaik la..

slm riang dri UBM.. hehe

Cahayamylife said...

Siap ada sijil penyertaan tu.
Hebat r

Ana farha said...

tahniah... ;)

Era said...

menarik! :)

LC Althea said...

dapat dekan >___< tahniah!

Unknown said...

congrates !! dapat deaN kotttt~

NurAmal said...

rajin nye deme wak entry gni..
huhu
tabik2..
dtg sini tgk2 kawan UBM.. jomjadi partner? hehe
follow anda.. ^^

Dianz Ipoh said...

Salam warga UBM :)
tahniah dapat no 2 tuk entri nie :)

follow u dear :)

Click Me!

Hak Cipta Terpelihara Oleh Azwany Razak ^_^ 2009-2013