Dekan dari UBM.. Thankx Prof..! Bangge Awokk!

1st to thankx to admin UBM sebab pilih assignment aku yang agak berterabur ayatnye.. hehe.. (Bangge awokk!) Tapi sebenarnye dah agak basi sebab dorang dh umumkan ari sabtu tapi malangnye aku x msuk kelas sebab ketiadaan tenet di umah.. (harap tenet kt opis jerk) hehe..

Yang laen pon memang terbaek lah assignment korang.. Banyak aku tengok assignment bebudak laen dan nak ucap mekacih kt Prof EmanTheHalia sebab beri tunjuk ajar.. hehehe...

Mekacih jugak yang ucap tahniah kt aku.. Pasnie korang plak k..


Nie lah rupe sijil dekan aku.. Tempat kedua pon dapat.. hehehe

p/s : Kalau korang nak gak dekan, wat assingment se kreatif yg mungkin.. prof memang suke yg kreatif. Mark lebih! hehehe.. Thx sume!

xoxo
azwanyrazak

3 comments:

prof TH said...

tahniah! :)

TH said...

tahniah..!!

psstt..komen yang ada PROF TH tadik jgn publish taw....

.:Azwany Razak:. said...

prof TH : hahaha.. dh publish.. lalala~

Click Me!

Hak Cipta Terpelihara Oleh Azwany Razak ^_^ 2009-2013