Lipice - Pink Party - CikEpal????

Lately aku memang bz sesangat sampai tak sempat nak update blog nie.. Fuh.. Klu lar blog nie macam perabot konfem dah berhabuk kan.. hahahaha.. Okie, sempena bulan puasa nie aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kt semua yang berpuasa.. Yang tak puasa tue konfem bukan islam ataupon masalah perempuan kan.. yang laen tak puasa gak taktau lar aku sebab ape kan.. hukhukhuk.. Alhamdulillah tahun nie mungkin aku dapat berpuasa penuh sebab aku dah terkene buatan orang.. hakhakhak.. okie2, maksud aku dalam perut aku nie ade 1 lagi nyawa.. Alhamdulillah... Tak sabar nak tunggu kelahiran..

Okie, balek pada tajuk! Korang mesti penah dengar tentang LIPICE kan?? Duta die ofcoz lar kakak comel kite Lisa Surihani.. Kali nie ade peluang lagi sesiapa yang nak jumpe dengan Lisa tapi for girls only! Kalau anda rase anda nie girl dan meminati Lisa konfem kene masuk.. Kalau tak rugi lar kan.. Senang jer contest die.. Kalau korang ikut peraturan terus dapat tiket ke Party Lipice nie.. Jom aku terangkan skit tentang Pink Party Lipice nie..

- First, korang kene lar 'LIKE' fb Lipice dulu..

- Pastu korang carik tab tulis Pink Party. Then, korang akan nampak camni :-


Comel x??



- Pastu korang klik kt perkataan Really? How?


- Korang baca la kat situ.. Cara-cara nak join contest lipice nie.. then upload gambar Pink Party yang korang create tue.. Keesokkan hari bile lipice online dorang akan pastikan korang punye proposal tentang pink party tue dimasukkan ke folder THUMBS-UP ataupun THUMBS-DOWN.. kalau korang dapat masuk Thumbs-up kofem korang akan dapat 2 pass percuma untuk pergi ke pink party dan boleh jumpe Lisa Surihani.. Tapi kalau proposal korang masuk kat Thumbs-down, korang kene buat proposal baru supaya proposal korang tue diterima.. Yang penting detail proposal tue kene lengkap k! Tarikh tutup untuk contest nie 29 August 2011 dan tarikh jangka pergi ke party tue 01 October 2011..

- Opss.. lupe plak.. Proposal yang terpilih dalam Thumbs-up tue akan ditentukan dengan 'LIKE' paling banyak.. Dan sesiapa yang terpilih tue Lipice akan jadi kan Pink Party kenyataan ikut idea pemenang.. Antaranya, pemenang akan dapat bukan 2 pass percuma tapi 10 pass percuma tau! Ha.. boleh la ajak kaum kerabat korang pegi party tue! hahahaha....

Sebenarnye aku pon dah masuk contest nie dan juga proposal aku dah pon masuk kat folder Thumb-Up!! Yeay! Alhamdulillah... Dan aku jugak sebenarnye ade hajat kalau dapat 2 pass tue sebenarnye nak ajak CikEpal... hukhukhuk... Lame sangat nak jumpe die tapi tak penah dpat.. tapi tue pon kalau CikEpal nak la.. Hehehe.. Amacam CikEpal??? Nak g tak? Hehehe...

Nak tengok aku punya proposal party tue?? Jom klik SINI.. dan jangan lupe 'LIKE' untuk sesiapa yang ade fb.. hehehe... Nie contoh pink party yang aku create.. detailnye korang bley baca sendiri k...


Pinky Princess Party


note : Harap-harap CikEpal nak pergi ngan aku.. huhuhu (perasan lebih nie) Komen k!
Kalau korang suke klik 'LIKE' tau! thx.... Selamat Berpuasa!! =)





5 comments:

Unknown said...

waaa best ! best!! kalau menang ajaklah saya! haha :D

azwanyrazak said...

cikepal : yeay.. cikepal nak g ngan saya ek... okie2.. nanti kite contact by email or blog k.. =)

Ku Azhar said...

klau ku join nie ade x kemungkinan kena spam? hehehe

azwanyrazak said...

ku azhar : klu en.ku azhar girl konfem bley join.. hikhikhik

ayanuts said...

he..he...hope jth dlm thumb up :)

Click Me!

Hak Cipta Terpelihara Oleh Azwany Razak ^_^ 2009-2013