K-Pop Malaysia Ori Lebih Macho??? (Blogger M-Pop)

Hahahaha... korang mesti dah tau kes m-pop malaysia yang suke tayang perut ala-ala korea tue kan?? Geli giler seh! Name dorang 24:7! pergh.. Name pon dh pelik kan.. Dorang nie dah femes walaupon blum lancarkan pape album pon.. (ramai peminat ker??) Aku rase gay jerk yg minat kot.. lalalala~ Ha meh aku review pic dorang skit..


Ha.. Nie die M-pop yg meletops tapi x sopan! (kiri : tayang perut muncit, kanan : mcm muke mat rempit kan??)
Mat rempit pon lagik jambu! hahahaha...


Ini die M-pop sbenar yg lebih sopan dan ensem!! Hahaha.. (nie baru lar terhangat di pasaran beb!)


Aku rase korang semua bley bezakan yang mane sesuai nak gelarkan diri dorang ala-ala K-POP iaitu M-pop malaysia kan..kan?? Dorang nie ala-ala 24:7 gak tapi lagik HOT!! Namenyer?? Ade yang kate 24HOURS / DOPLOHEMPATJAM, Seben Eleben, Original M-pop, UBM pop, Ekstrem Pop! Tapi aku rase name yang sesuai utk dorang nie Blogger M-pop kot sebab sumenye blogger.. kahkahkah... Amacam?? Macho and HOT tak dorang?? Korang nak berkenalan?? Meh aku kasik link dorang.. (dari kiri k)

p/s : Kalau dah pemes nanti jangan lupe kt blogger laen.. hahahaha.. Korang memang terhangat dipasaran lar beb!

xoxo
azwanyrazak





4 comments:

EmanTheHalia said...

haha no komen~ lalalaalla

Along Usop said...

wuaaaaaaaaaaa!!!

sue sopian said...

salam..
haha.. ingatkan sape la td.. eman rupenyer..

ct.. meh join ni.. along tag ct ye.. bosan2 & takde idea nak update ape bleh la join..

Kalau Sue Dapat RM100 Sekarang? | Cabaran Minggu 1

.:Azwany Razak:. said...

eman : retiss tue!!!! hahahaha

along usop : huhhu

along sue : okie2.. nanti ct bace k..

Click Me!

Hak Cipta Terpelihara Oleh Azwany Razak ^_^ 2009-2013