Cik Epal yang Gorgeous! Auwww!

Hahahaha.. Kali nie aku terase nak promote blog yg femes di abad ini.. (abad tue) Cik Epal yang sangat gorgeous bagi aku! Walaupon die bertudung tapi sangat style. Then kalau aku x bukak sehari cam x lengkap plak idup aku.. Terase nak bukak blog ari2.

Nie jugak disebabkan aku sampai termimpi g 'menternak lemak' ngan cik epal. Memang klaka lar. Sebab Cik Epal nie ade wat contest kt blog die. Yang terpilih akan g menternak lemak ngan die.. Wah!! walaupon aku x masuk lagik contest tue tapi sampai mimpi2 plak! hahahahha...

Then semalam aku bukak blog beliau. Beliau dah masuk majalah Remaja! Hebat! terpegun aku! Kalau korang nak tau kisah blog die korang bley berblogwalking kt blog die or korang bley beli majalah Remaja trus! Hehehehe...



nie blog cikepal! i like! hehe..


p/s : Selamat menternak lemak Cik epal yang gorgeous! Lalalalalla~

xoxo
azwanyrazak

No comments:

Click Me!

Hak Cipta Terpelihara Oleh Azwany Razak ^_^ 2009-2013